ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

🌐 EMTECH

Ενδυνάμωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης μέσω Αναδυόμενων Τεχνολογιών

Το EMTECH είναι ένα έργο Erasmus+ διάρκειας 24 μηνών που στοχεύει να μετασχηματίσει την ανώτατη εκπαίδευση , υποστηρίζοντας εκπαιδευτικούς ιδρυμάτων (ΑΕΙ) στην αξιοποίηση τεχνολογιών όπως Εικονική Πραγματικότητα (VR), Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) και Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για την προώθηση της διδασκαλίας και της καινοτομίας.

 

🎯 Στόχοι του Έργου

  • 🚀 Εκσυγχρονισμός της διδασκαλίας στα ΑΕΙ μέσω ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών
  • 🔁 Προώθηση διεπιστημονικών προσεγγίσεων και καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων
  • 🌟 Αναγνώριση και επιβράβευση της εκπαιδευτικής αριστείας σε ακαδημαϊκό επίπεδο
  • 📊 Ανάπτυξη μηχανισμών αξιολόγησης για την αποτίμηση του αντίκτυπου των τεχνολογιών σε:
    • Μαθησιακά αποτελέσματα
    • Αποτελεσματικότητα διδασκαλίας
    • Επιτυχία του έργου συνολικά

 

🧰 Αποτελέσματα του Έργου

O1 – 📘

Ανάπτυξη του EmTech4HigherExcellence
Πρόγραμμα σπουδών βασισμένο στα μαθησιακά αποτελέσματα και επικεντρωμένο στους φοιτητές

O2 – 💻

Διαδραστική Πλατφόρμα: Ευέλικτες Μαθησιακές Διαδρομές
Ψηφιακό περιβάλλον που υποστηρίζει εξατομικευμένη και αρθρωτή μάθηση

O3 – 📍

EmTech4HigherExcellence Διαδρομή Μάθησης
Αποτύπωση της μαθησιακής εμπειρίας και διαδρομής των χρηστών μέσα από την πλατφόρμα

 

👥 Ομάδες Στόχος

  1. 🎓 Εκπαιδευτικοί ΑΕΙ που αναζητούν ενδυνάμωση και αναβάθμιση δεξιοτήτων για παροχή υψηλής ποιότητας και μελλοντικά έτοιμων μαθημάτων
  2. 🤖 Επαγγελματίες AR, VR και AI από την ακαδημαϊκή κοινότητα και την αγορά, που μεταφέρουν τεχνογνωσία στην εκπαίδευση
  3. 💼 Εκπρόσωποι ΜΜΕ και επιχειρηματίες που συμβάλλουν στο σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών με βάση τις σύγχρονες δεξιότητες της αγοράς

 

🤝 Συνδεθείτε με την Κοινότητα του EMTECH

Γίνετε μέρος της μετάβασης προς την καινοτόμο, τεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαίδευση:

🌐 Επίσημη Ιστοσελίδα
📘 Σελίδα στο Facebook

logo emtech
LOGOS
eu logo

Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας δημοσίευσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου της, το οποίο αντανακλά αποκλειστικά τις απόψεις των συγγραφέων. Η Επιτροπή δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση ενδέχεται να γίνει των πληροφοριών που περιλαμβάνονται σε αυτήν. [Αριθμός έργου: –2024-1-ES01-KA220-HED-000246060]