ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
🌐 EMTECH
Ενδυνάμωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης μέσω Αναδυόμενων Τεχνολογιών
Το EMTECH είναι ένα έργο Erasmus+ διάρκειας 24 μηνών που στοχεύει να μετασχηματίσει την ανώτατη εκπαίδευση , υποστηρίζοντας εκπαιδευτικούς ιδρυμάτων (ΑΕΙ) στην αξιοποίηση τεχνολογιών όπως Εικονική Πραγματικότητα (VR), Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) και Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για την προώθηση της διδασκαλίας και της καινοτομίας.
🎯 Στόχοι του Έργου
- 🚀 Εκσυγχρονισμός της διδασκαλίας στα ΑΕΙ μέσω ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών
- 🔁 Προώθηση διεπιστημονικών προσεγγίσεων και καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων
- 🌟 Αναγνώριση και επιβράβευση της εκπαιδευτικής αριστείας σε ακαδημαϊκό επίπεδο
- 📊 Ανάπτυξη μηχανισμών αξιολόγησης για την αποτίμηση του αντίκτυπου των τεχνολογιών σε:
- Μαθησιακά αποτελέσματα
- Αποτελεσματικότητα διδασκαλίας
- Επιτυχία του έργου συνολικά
🧰 Αποτελέσματα του Έργου
O1 – 📘
Ανάπτυξη του EmTech4HigherExcellence
Πρόγραμμα σπουδών βασισμένο στα μαθησιακά αποτελέσματα και επικεντρωμένο στους φοιτητές
O2 – 💻
Διαδραστική Πλατφόρμα: Ευέλικτες Μαθησιακές Διαδρομές
Ψηφιακό περιβάλλον που υποστηρίζει εξατομικευμένη και αρθρωτή μάθηση
O3 – 📍
EmTech4HigherExcellence Διαδρομή Μάθησης
Αποτύπωση της μαθησιακής εμπειρίας και διαδρομής των χρηστών μέσα από την πλατφόρμα
👥 Ομάδες Στόχος
- 🎓 Εκπαιδευτικοί ΑΕΙ που αναζητούν ενδυνάμωση και αναβάθμιση δεξιοτήτων για παροχή υψηλής ποιότητας και μελλοντικά έτοιμων μαθημάτων
- 🤖 Επαγγελματίες AR, VR και AI από την ακαδημαϊκή κοινότητα και την αγορά, που μεταφέρουν τεχνογνωσία στην εκπαίδευση
- 💼 Εκπρόσωποι ΜΜΕ και επιχειρηματίες που συμβάλλουν στο σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών με βάση τις σύγχρονες δεξιότητες της αγοράς
🤝 Συνδεθείτε με την Κοινότητα του EMTECH
Γίνετε μέρος της μετάβασης προς την καινοτόμο, τεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαίδευση:



Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας δημοσίευσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου της, το οποίο αντανακλά αποκλειστικά τις απόψεις των συγγραφέων. Η Επιτροπή δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση ενδέχεται να γίνει των πληροφοριών που περιλαμβάνονται σε αυτήν. [Αριθμός έργου: –2024-1-ES01-KA220-HED-000246060]